18 Haziran 2008 Çarşamba

Bir Çocukluk Anısı


Lokantada çalışan bir çocuğun anısı:
-Oğlum git Oben Konfeksiyondan boşları al gel (servise gitmiş olan yemek tabakları. O zamanlar plastik tabaklar pek yaygın değil)
-Tamam usta
Çocuk gider tüm saflığıyla işindeki ilk gününde. Dükkanın yerini de bilmiyordur ve "konfeksiyon" kelimesi aklında "nakliyat" olarak kalır nedense. Belki de böyle bir anıyı hep hatırlamsı içindir :)
-Abi buralarda Oben Nakliyat olacakmış nerede?
-Oben mi, Orhan Nakliyat olmasın
-Olabilir tabi (yanlış duymuş olabileceğini düşünür)
-Bak karşıdaki kahvededir oraya bak.
Kahveye gider Orhan Nakliyatın sahibi Orhan beyi bulur:
-Abi Gönül Pide Salonundan geliyorum, boşlar varmış
-Borç mu?
Çocuk bunu da yanlış duyabileceğini düşünerek:
-Evet borç
-Tamam ben ustanla konuşurum.
İşin garip tarafı Orhan Bey lokanta patronun köylüsü ve gerçekten borcu varmış...

Hatırladıkça gülüyorum :))

10 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

:)))
ona sebep olmuş:)
boşlar ne oldu acaba:)

Kitaplikkedisi dedi ki...

:)) gülümsedim iyi geldi... Sanırım sizin bir anınız bu değil mi :) Ama çok güzel :)

nt dedi ki...

Boşlar ne oldu hatırlamıyorum ama Orhan Bey'in lokantaya gelip patronla konuştuğunu hatırlıyorum. Yaşadığım bir olay ve sene 1992 yer:izmir

Hayatta Giderken dedi ki...

Hah hahah çok hoş olmuş :))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ne hoş bir anı. Tüm çocukluk anıları gibi gülümseten.:)

ilham perisi dedi ki...

Çok hoş bir tevâfuk ve yanlış anlamalar silsilesi.Güzeldi :))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok hoş bir anı.
Tabi boşları sormayacağım. Patron borcu alınca boşları unutmuştur.
Gerçek bir anı ve fıkra tadında. Gülümsettiniz beni
Sevgiler...

1sen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
1sen dedi ki...

Gerçetken çok hoş bi anı olmuş:))
Bu kadar da olmaz dedirtecek cinsten...
Paylaştığınız için teşekkürler.
Bu arada ben de yeni blogcuyum..

1sen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.