30 Mayıs 2008 Cuma

Kahve

Bir cumartesi sabahıydı. Güneş uykudan geç kalkanları dik bakışlarıyla azarlar gibi bakıyordu gökyüzünden. Tatlı bir yaz sıcağı ile umut çiçekleri bir başka açmıştı bugün Cengiz'in yüreğinde. Sabrederek yetiştirdiği sevda tohumları aşk ağacına dönüşmüş, beklediği ânın geldiğini düşünmüştü. Aklına geleni yapmak için çok az uğradığı mutfağa girdi. İki kupa fincanı aldı. Kahveleri hazırlarken "inşallah" dedi "bunun gibi köpürmez beni görünce". Biraz sonra elinde iki fincan kahveyle hemen yanlarındaki evin ziline dokundu. Kapıya Funda çıktı. Bir süre ikisi de konuşmadan bakışlardaki gizeme kilitlendi. Efsunlu bakışların sihrini çözmek istercesine bir mühlet öyle kalakaldılar. Cengiz'in istediği bir karşılamaydı bu. Bir bahanedeki kahve bu kadar mı güzel olurdu! Fazla uzatmadan lafa girme planları yaparken açtı gözlerini. Pencereden süzen ve yüzene vuran ışıkla uyanmıştı. Öncekilere benzer bir rüyaydı bu da. Ne garipti bu rüyalar, şehrin diğer tarafındaki ev birden yanlarında bitmişti.
İkisi de biliyordu birbirine hissettiklerini ama bir türlü resmiyet kazanamamıştı. Mutfağa geçti. Gün boyu etkisinde kalacağı rüyasını düşünerek kahvesini yudumlamaya başladı. "Hayır olsun inşallah"...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayır olsun:)Hikayedeki kahramanlar belki bir gün resmiyet kazandırırda duygularına karşılıklı kahve içerken hissettikleride dile gelir.

Kelime doğrulamayı kaldırsanız sizin içinde uygunsa diyeceğim ama?

Derin Sularda dedi ki...

Hımm, ben artık merak etmeye başladım Cengiz Funda'ya ne zaman ilan-ı aşk edecek? Birde o giriş cümlesindeki güneşin o dik dik bakması çok hoş olmuş.

Ayrıca Hüzünbaz'a katılıyorum yorum yazarken şu kelime doğrulama kısmı çok sıkıcı oluyor:(

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sıcacık bir öykü.
Cengiz'in rüyalarının gerçek olmasını dilerim.
Sevgiler...

ilham perisi dedi ki...

Eee acık sonu güzel biyetdi yaa.zaetn aşksız meşksiz hayatlar hep.Hayatın kara basanında boğulduk.Sonu güzel biteydi uzatsaydın.Yarım yarım bu yaa.

Kelime doğrulama düşmanlarından bir de benim .reca ,lütfen..:))

ZRPNDT dedi ki...

aslında bazen sadece rüyada mı kalmalıydı diyor insan... yaşandıkça... kelime doğrulaması beni de geriyor :))

etki alanı dedi ki...

Çok severim akş hikayelrini okumayı..
Hafif bir efsnevi bir koku yayıyor bu kahve..Ne dersiniz...
Hayırdır inşallah diyelim...
Sevgiyle kalın,
TüTü

etki alanı dedi ki...

klavyeyi değiştirdim de..kelimeler bile şaşırdı,aşk kelimesi eltüet oldu..:-))
TüTü

nt dedi ki...

Tamam arkadaşalar bu kadar üstüme gelmeyin. :) Ben kelime doğrulamanın ayarı olduğundan bile bîhaberdim. Ayarları pek kurcalamamıştım. Neyse bunu hallettim. Bir sürü ayar varmış. Yapmam gereken başka ayar varsa lütfen hatırlatın.
Kelime doğrulamasız günler dilerim

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili cengiz,
hayrolsun elbette hayrolsun ama gör artık işareti bir kahve içmeye davet et ve açıl artık şu kıza diyorum ben:))
ellerine sağlık sevgili nt:)